Ga naar de hoofdinhoud
Ga naar de hoofdinhoud
Logo

Keuringen & Xpert Suite

Inloggen

Mijnafspraken over naar Xpert Suite

Bij Arbo Unie werken we voortdurend aan een betere inzetbaarheid van mensen. Ons nieuwe portaal Xpert Suite helpt daarbij. Het is gebruiksvriendelijk en het zorgt ervoor dat de persoonlijke gegevens van werkgevers en werknemers goed beschermd zijn.

Dankzij de handige tools en automatische waarschuwingen heb je altijd een helder overzicht van jouw werknemers en keuringsuitslagen. Samen met de leverancier van Xpert Suite blijft Arbo Unie werken aan de verbetering van het systeem, zodat we klaar zijn voor de toekomst. 

Binnenkort plan je ook keuringen in met Xpert Suite. Om je hierbij te helpen vind je hieronder stapsgewijs hoe je je account activeert. Op deze pagina kan je ook de handleidingen en instuctiefilmpjes vinden. Onderaan vind je de veel gestelde vragen.

Hoe activeer ik mijn account?

Zodra jouw account wordt overgezet naar Xpert Suite, ontvang je een e-mail vanuit Xpert Suite met een link om je nieuwe account te activeren. Deze link werkt 7 dagen.

Activeer je account in 5 eenvoudige stappen

1) Open een internetbrowser Google Chrome heeft de voorkeur

2) Login via login.xpertsuite.nl of volg de link in de uitnodigingsmail verstuurd vanuit noreply@xpertsuite.nl

3) Stel je wachtwoord in

4) Twee stappen controle instellen. Xpert Suite biedt twee opties. Als je de Authenticatie app gebruikt, sla je de SMS beveiliging stap over. 

- SMS beveiliging

- Authenticatie app Volg de instructies op het scherm op

5) Back-up code : deze stap is alleen nodig als de tweestaps controle van stap 4 niet gelukt is.

Handleidingen

Naar handleidingen & instructiefilmpjes

Veelgestelde vragen

Waarom gaat MijnAfspraken over naar Xpert Suite?

Bij Arbo Unie werken we voortdurend aan een betere inzetbaarheid van mensen. Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben wij voor een nieuwe, extra veilige softwareoplossing gekozen: Xpert Suite. Samen met de leverancier van Xpert Suite blijft Arbo Unie werken aan de verbetering van het systeem, zodat we klaar zijn voor de toekomst.

Worden al mijn gegevens van MijnAfspraken overgezet naar Xpert Suite?

Alle data uit MijnAfspraken worden straks overgezet naar Xpert Suite. Oude keuringsuitslagen tot 5 jaar terug worden overgezet. Hiervoor hoef je zelf niets te doen. Je kunt eventueel je gegevens opschonen door medewerkers die niet meer werkzaam zijn alvast te verwijderen. Mocht je hier niet uitkomen, laat dit aan mij weten.

Hoe leren mijn planners te werken in Xpert Suite?

Voor onze klanten met een vaste projectleider, worden er trainingen georganiseerd in februari. Mocht je hiervan gebruik willen maken, neem dan contact op met jouw projectleider. Daarnaast staan er handleidingen en instructiefilmpjes op deze pagina. Deze bevatten dezelfde inhoud als een training.

Hoe krijg ik een account voor Xpert Suite?

Wanneer je een account had voor MijnAfspraken, wordt er automatisch een account voor je aangemaakt in Xpert Suite.

Hoe log ik in?

Wanneer er een account voor je is aangemaakt, ontvang je eerst een mail met een link om je account te activeren en een wachtwoord aan te maken. Hierbij moet je een aantal stappen doorlopen. Klik op de link in de ontvangen mail om een wachtwoord aan te maken. De gebruikersnaam zie je ook meteen in dit scherm. Je registreert je mobiele telefoonnummer, waarna je op ‘bevestig SMS versturen’ klikt. Let op: voer het nummer in zonder streepje. Let op: Je kan er ook voor kiezen om een authenticatie app te gebruiken in plaats van een SMS via je mobiele nummer.

Zodra je dit hebt gedaan, kan je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord op login.xpertsuite.nl. Aangezien Xpert Suite werkt met persoonsgegevens, wordt er altijd gevraagd om nog een extra stap om jezelf te identificeren door een code via SMS of authenticatie app.

Waar kan ik het overzicht vinden van mijn planverzoeken en ingeplande keuringen?

Hoe je het overzicht kan vinden, kan je terugvinden op de pagina handleidingen.

Waar kan ik terecht met vragen over het nieuwe portaal?

Mocht je ergens niet uitkomen, kan je contact opnemen via klantsupport.xpertsuite@arbounie.nl

Waar kan ik terecht met inhoudelijke vragen over een keuring?

Voor een inhoudelijke vraag kan je contact opnemen met de projectleider voor jouw organisatie of de binnendienst keuringen.

Waar kan ik de handleidingen vinden?
Deze vind je op de pagina handleidingen.
Waar kan ik de instructie video’s vinden?

Deze vind je op de pagina handleidingen.